“Video”unuzdan İşletmeniz Nasıl Katma Değer Elde Eder?

Ziyaretçilerinize görsel ve işitsel hitap etmeniz onlarla daha fazla duygusal bağ kurmanızı sağlar. Daha fazla ziyaretçi ile etkileşime girmek istiyorsanız youtube gibi video sitelerine videolarınızı yükleyebilirsiniz.   Neden Youtube? Her ay 1,5 milyar kullanıcı Youtube’a giriş yapıyor ve bu platformu kullanıyor (1). Kullanıcılar her gün mobil cihazlarından

Tamamı..

“Görseller” inize (resim, fotoğraf ve grafik çalışmalarınız) Hak Ettiği Değeri veriyor musunuz?

Sitenizde kullanacağınız görselleri büyük bir özenle hazırladınız. Sitenize sizi ifade etmek için veya ürününüzü satmak için yerleştirdiniz. Bu özenli hazırlık dan herkes nasıl haberdar olacak, işletmemizi çevrim içi (online) dünyada nasıl ifade edeceğiz. Görsellerinizi hangi kanallarda, nasıl hedef kitlelerinize göstereceksiniz. Görsel reklamları açık hava reklamcılığı (outdoor reklam)

Tamamı..

“Anahtar Kelimeler” inizden Para Kazanmak İster misiniz?

Anahtar kelimeleriniz, işletmenizin neyi nasıl yaptığını anlatan şirket cv’ nizin iş tanımıdır. İnternet ziyaretçileri doğru yerde ve doğru zamanda istediği şeyi karşılayabileceği işletmelere ulaşmak ister. Ve bunu en hızlı ve en kısa yoldan yapar. Peki doğru yer ve doğru zaman ne demek? Doğru yer bir şeyin en

Tamamı..