Yakın ilgi alanı kitleleri, ürünlerinize ve hizmetlerinize ilgi gösteren ziyaretçilere düşünme aşamasında iken reklamlarınızı sunarak bir adım öne geçmek için bulunmaz bir fırsattır.

Ziyaretçilere internet’te dolaşırken ilgi duydukları alanlara göre reklamlarınızı göstermek için yakın ilgi alanı kitlelerini ekleyebilirsiniz.

Alışveriş tutkunları, araçlar ve ulaşım, bankacılık ve finans, ev ve bahçe, güzellik ve sağlıklı yaşam, haberler, medya ve eğlence, seyahat, spor ve fitness, teknoloji, yaşam tarzları ve hobiler, yiyecek ve içecek alanlarına ilgi gösteren ziyaretçilere web’de dolaşırken reklam gösterebilirsiniz.

Hedef kitlenize yukarıda belirtilen ilgi alanlarına dayanarak daha çok kullanıcıya ulaşmak için yakın ilgi alanı kitlelerini hedefleyebilirsiniz.

Örnek verecek olursak:

Yeni çıkan bir kitabınız için medya ve eğlence ilgi alanı kitlesinin altında bulunan kitapseverlere reklamınızı gösterebilirsiniz.

Yeni tanıtımını yaptığınız bavul ürününüzü seyahat ilgi alanı kitlesinin altında bulunan iş seyahatine çıkanlara gösterebilirsiniz.

Basketbol turnuvalarınızı spor ve fitness ilgi alanı kitlesinin altında bulunan sporseverler onun da altında bulunan basketbolseverlere tanıtımını yapabilirsiniz.

Şimdi hedef kitlenizi harekete geçirin!