Araç Değer Kaybı Başvuru ve Davaları

ARAÇ DEĞER KAYBI BAŞVURU VE DAVALARI İÇİN ANAYASA MAHKESİMESİNDEN ARAÇ SAHİPLERİNİ SEVİNDİRECEK KARAR.

Bilindiği üzere ülkemizde araç değer kayıpları Karayolları Trafik Kanun’nun 90 ve 92. Maddelerinde yer alan Genel Şartlara göre hesaplanmaktaydı. Genel Şartlar gereğince hazırlanan ve kullanılan değer kaybı formüllerinde kilometre ve parça sınırlamaları olduğundan araç sahipleri kaza sonrasında bu kriterlerin dışında kaldığında araçları piyasada değer kaybına uğrasa bile formül gereği değer kaybı alamıyor yada tam hakkını temin edemiyordu.

Anayasa Mahkemesi 90 ve 92. Maddelerdeki Genel Şartlar ifadesini iptal etmesiyle artık aracınzın değer kaybı kaza öncesi değer ve kaza sonrası değeri arasındaki farka göre (Borçlar Kanunu Hükümleri) hesaplancaktır.

Özel Yakın İlgi Alanı Kitleleri

Özel yakın ilgi alanı kitleleri, reklam vermek isteyen işletmelere sunduğu hizmetler ve ürünleri ile ilgili daha özelleştirilmiş kitleler sunar. Örnek vermek gerekirse

Elektronik ürün satan bir mağazanın Teknoloji Düşkünü yakın ilgi alanı kitlesi yerine Ses Tutkunları kitlesi ile etkileşime geçebilir.

Aşağıdaki örnek https://support.google.com/google-ads/answer/2497941?hl=tr bağlantısından alınmıştır.

Koşu ayakkabıları satan bir firma, Sporseverler yakın ilgi alanı kitlesi yerine Tutkulu Maraton Koşucularına ulaşmak isteyebilir. Ayakkabı firması, özel yakın ilgi alanı kitlelerini kullanarak bu kitleyi aşağıdaki yöntemlerle tanımlayabilir:

“San Francisco 5 km koşusu”, “triatlon sporcusu” veya “uzun mesafe koşucusu” gibi ilgi alanları girerek

Koşu, antrenman takvimleri, maraton için uygun beslenme ve maratona dair diğer konularla ilgili içeriklerin bulunduğu web sitelerinin URL’lerini kullanarak

Tutkulu Maraton Koşucularının ilgilenebileceği spor salonları, spor mağazaları ve doğal ürünler satan süpermarketler gibi yerleri girerek

Tutkulu Maraton Koşucularının ilgilenebileceği, Google Fit gibi Sağlık ve Fitness kategorisinde yer alan uygulamaları girerek

Şimdi hedef kitlenizi harekete geçirin!

Yakın İlgi Alanı Kitleleri

Yakın ilgi alanı kitleleri, ürünlerinize ve hizmetlerinize ilgi gösteren ziyaretçilere düşünme aşamasında iken reklamlarınızı sunarak bir adım öne geçmek için bulunmaz bir fırsattır.

Ziyaretçilere internet’te dolaşırken ilgi duydukları alanlara göre reklamlarınızı göstermek için yakın ilgi alanı kitlelerini ekleyebilirsiniz.

Alışveriş tutkunları, araçlar ve ulaşım, bankacılık ve finans, ev ve bahçe, güzellik ve sağlıklı yaşam, haberler, medya ve eğlence, seyahat, spor ve fitness, teknoloji, yaşam tarzları ve hobiler, yiyecek ve içecek alanlarına ilgi gösteren ziyaretçilere web’de dolaşırken reklam gösterebilirsiniz.

Hedef kitlenize yukarıda belirtilen ilgi alanlarına dayanarak daha çok kullanıcıya ulaşmak için yakın ilgi alanı kitlelerini hedefleyebilirsiniz.

Örnek verecek olursak:

Yeni çıkan bir kitabınız için medya ve eğlence ilgi alanı kitlesinin altında bulunan kitapseverlere reklamınızı gösterebilirsiniz.

Yeni tanıtımını yaptığınız bavul ürününüzü seyahat ilgi alanı kitlesinin altında bulunan iş seyahatine çıkanlara gösterebilirsiniz.

Basketbol turnuvalarınızı spor ve fitness ilgi alanı kitlesinin altında bulunan sporseverler onun da altında bulunan basketbolseverlere tanıtımını yapabilirsiniz.

Şimdi hedef kitlenizi harekete geçirin!