Özel yakın ilgi alanı kitleleri, reklam vermek isteyen işletmelere sunduğu hizmetler ve ürünleri ile ilgili daha özelleştirilmiş kitleler sunar. Örnek vermek gerekirse

Elektronik ürün satan bir mağazanın Teknoloji Düşkünü yakın ilgi alanı kitlesi yerine Ses Tutkunları kitlesi ile etkileşime geçebilir.

Aşağıdaki örnek https://support.google.com/google-ads/answer/2497941?hl=tr bağlantısından alınmıştır.

Koşu ayakkabıları satan bir firma, Sporseverler yakın ilgi alanı kitlesi yerine Tutkulu Maraton Koşucularına ulaşmak isteyebilir. Ayakkabı firması, özel yakın ilgi alanı kitlelerini kullanarak bu kitleyi aşağıdaki yöntemlerle tanımlayabilir:

“San Francisco 5 km koşusu”, “triatlon sporcusu” veya “uzun mesafe koşucusu” gibi ilgi alanları girerek

Koşu, antrenman takvimleri, maraton için uygun beslenme ve maratona dair diğer konularla ilgili içeriklerin bulunduğu web sitelerinin URL’lerini kullanarak

Tutkulu Maraton Koşucularının ilgilenebileceği spor salonları, spor mağazaları ve doğal ürünler satan süpermarketler gibi yerleri girerek

Tutkulu Maraton Koşucularının ilgilenebileceği, Google Fit gibi Sağlık ve Fitness kategorisinde yer alan uygulamaları girerek

Şimdi hedef kitlenizi harekete geçirin!