Özel yakın ilgi alanı kitleleri, reklam vermek isteyen işletmelere sunduğu hizmetler ve ürünleri ile ilgili daha özelleştirilmiş kitleler sunar. Örnek vermek gerekirse
Elektronik ürün satan bir mağazanın Teknoloji Düşkünü yakın ilgi alanı kitlesi yerine Ses Tutkunları kitlesi ile etkileşime geçebilir.
Aşağıdaki örnek https://support.google.com/google-ads/answer/2497941?hl=tr bağlantısından alınmıştır.
Koşu ayakkabıları satan bir firma, Sporseverler yakın ilgi alanı kitlesi yerine Tutkulu Maraton Koşucularına ulaşmak isteyebilir. Ayakkabı firması, özel yakın ilgi alanı kitlelerini kullanarak bu kitleyi aşağıdaki yöntemlerle tanımlayabilir:
“San Francisco 5 km koşusu”, “triatlon sporcusu” veya “uzun mesafe koşucusu” gibi ilgi alanları girerek
Koşu, antrenman takvimleri, maraton için uygun beslenme ve maratona dair diğer konularla ilgili içeriklerin bulunduğu web sitelerinin URL’lerini kullanarak
Tutkulu Maraton Koşucularının ilgilenebileceği spor salonları, spor mağazaları ve doğal ürünler satan süpermarketler gibi yerleri girerek
Tutkulu Maraton Koşucularının ilgilenebileceği, Google Fit gibi Sağlık ve Fitness kategorisinde yer alan uygulamaları girerek
Şimdi hedef kitlenizi harekete geçirin!